دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

ضیافت افطاری انجمن معلولین ضایعه نخاعی مازندران در تالار قصر ساری

همزمان با شب بیست و ششم ماه مبارک رمضان ، انجمن معلولین ضایعه نخاعی استان مازندران میزبان جمعی از خیرین ، مسئولین و معلولین به اتفاق خانواده های آنان در یک فضای پر از معنویت و صمیمیت در تالار قصر ساری بود.

عکاس(محسن هدیتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

در این ضیافت که با حضور مسئولین شهری و استانی برگزار گردید ابتدا محسنی ساروی، رئیس هیئت مدیره انجمن، ضمن عرض خوشامدگویی به ولی نعمتان حاضر در مراسم به بیان فعالیت های انجمن طی سالهای گذشته و اهداف و برنامه های سال 1402 پرداخت.
وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های مهم این انجمن راه اندازی یک مرکز آب درمانی برای توانبخشی افراد دارای آسیب نخاعی است گفت: انتظار میرود با همکاری شهرداری مرکز استان و دیگر دستگاههای مربوطه یک مکانی را در اختیار ما قرار دهند تا این مرکز آب درمانی را با کمک خیران راه اندازی کنیم.

در ادمه خامه ور، معاون توانبخشی بهزیستی مازندران به بیان برنامه های سازمان در سال 1402 پرداخت.
کمک به مراکز توانبخشی و همچنین ایجاد تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی در خصوص تربیت مراقبین دانشگاهی برای کمک به پیشبرد اهداف جامعه هدف بهزیستی و نگهداری معلولین بستر گرا در منزل از دیگر برنامه های سازمان بهزیستی می باشد.

همچنین در ادامه این مراسم از محمدرضا مهدوی(رئیس آزمایشگاه فجر) و پرستوکشاورز(پزشک داروساز) بعنوان فعالان و حامیان جامعه معلولین و از سایر خیرین با اهدا لوح سپاس تقدیر و تشکر گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *