دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

بازدید رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان از پلیس راه مازندران

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران از فرماندهی پلیس راه استان مازندران بازدید کرد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران : در تصادفات حادثه ساز که عدم سلامت روحی و روانی راننده در آن تاثیر گذار باشد ، پلیس باید پاسخگو باشد .

حجت الاسلام محمد اسماعیل زارعی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران از واحد های پلیس راه فرماندهی انتظامی استان بازدید و از نزدیک در جریان روند ماموریت ها نیز قرار گرفت .

حجت الاسلام زارعی دراین بازدید گفت : دوربین‌های ترافیکی در تصادفات و مدیریت سرعت نقش مهمی دارند و این کار علاوه بر اینکه موجب عدم تخلف رانندگان وسایل نقلیه می‌شود، در نتیجه کاهش تصادفات را در پی خواهد داشت

وی تصریح کرد : موضوع دوربین تنها بخشی از مشکلات جاده‌ای کشور است که می‌تواند از بروز تصادفات جلوگیری کند، چراکه هموطنان در نقاطی که دوربین‌های کنترل سرعت وجود داشته باشد، اقدام به تخلف نمی‌کنند و همین جلوگیری از تخلفات حادثه ساز به واسطه حضور دوربین، می‌تواند در کاهش تصادفات نقش جدی داشته باشد.

این مقام قضایی تاکید کرد : در تمدید دفتر چه های رانندگان شبکه ی حمل و نقل عمومی، بسیار قانونمند وبدون تعارف عمل کنید چرا که جان هموطنانمان در گرو سلامت همین رانندگان می باشد و اگر خدایی نکرده حادثه ای از روی غفلت راننده ها پیش آید بدون شک شما هم مقصر خواهید بود .

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت : انتظار می رود که هموطنان قوانین رانندگی را در حین سفر رعایت تا از وقوع هرگونه حادثه‌ای جلوگیری شود، و از طرفی دستگاه‌های مسئول نیز نسبت به تجهیز کردن راه‌های سراسر کشور به تجهیزات ایمنی به جهت پیشگیری از وقوع حوادث اقدام لازم صورت دهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *