دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

بازدید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران از بیمارستان ماهک

نشست مشترک رئیس و نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با هیئت مدیره مجمع خیرین ماهک در محل بیمارستان ماهک در ساری برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

به گزارش واحد روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران مهندس یزدی نژاد رئیس سازمان مازندران در این نشست با تجلیل از حس مسئولیت پذیری مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی مازندران در موضوعات اجتماعی مختلف گفت در موضوع زلزله خوی سازمان مازندران به تنهایی به اندازه تمامی سازمان‌های کشور به مردم منطقه کمک نمود.

رئیس سازمان همچنین با تجلیل از فعالیت‌های مجمع خیرین ماهک در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان از آمادگی سازمان جهت عقد تفاهم نامه بابت مشارکت فعالانه و پویای سازمان و اعضای سازمان در حمایت مادی یا معنوی از این مجموعه خبر داد.

دکتر محمودی نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجمع خیرین ماهک وجود تنها بیمارستان تخصصی در شمال کشور که با کمک خیرین این استان ساخته شد را نمونه‌ای از همدلی و همراهی مردم با یکدیگر جهت کاهش مشکلات کودکان دانست.

در این جلسه مهندس شهریاری و دکتر خویی رئیس و نایب رئیس مجمع خیرین ماهک به ارائه گزارشی از نحوه فعالیت این مجمع پرداخته و ضمن استقبال از پیشنهاد سازمان، حمایت مهندسین از مجمع خیرین ماهک را ایده‌ای مناسب جهت افزایش ارائه خدمات به کودکان مبتلا به سرطان دانستند.

در پایان این نشست رئیس سازمان و نایب رئیس اول سازمان از بخشی از بیمارستان بازدید به عمل آوردند.

3 دیدگاه دربارهٔ «بازدید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران از بیمارستان ماهک»

میلیاردها دلار تسلیحات جنگی در کشورهای مختلف برای کشتارهای انسان ها تولید میشه بجاش بیمارستان ساخته بشه

کاش تمام مسولین کشور مثل شما بودن جناب آقای مهندس یزدی نژاد
بنده به نوبه خودم از شما کمال تشکر را دارم انشاللله همیشه موفق و موید باشید

ازاهتمام ریاست محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران جناب مهندس یزدی نژاد، به مسؤلیت اجتماعی سازمان موجب افتخار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *