دسته‌ها
آرشیو ساری فرهنگی مازندران

غبارروبی گلزار شهدای ساری به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب

همزمان با اولین روز از فجر انقلاب آیت الله لائینی، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار مازندران و مدیران استانی با حضور در گلزار شهدای ملامجدالدین ساری ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام؛ با آرمان های گلگون کفنان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند. ‎

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان در مراسم آیین میهمانی لاله ها که با حضور استاندار مازندران، مدیران استانی و خانواده معزز شهدا برگزار شد در سخنانی با تبریک ایام الله دهه فجر و اعیاد رجبیه، اظهار داشت: درود خدا بر شهیدان انقلاب که امروز یاد و نام این رادمردان، زینت بخش تاریخ پرشکوه میهن اسلامی است.

وی افزود‌‌: امسال باید مراسم یوم الله 22 بهمن با شکوه تر از سال‌های گذشته برگزار شود تا تمام توطئه های استکبار با حضور حماسی ملت نقش برآب شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه دشمن در غائله اغتشاشات اخیر قصد داشته افکار جوانان ایرانی را از انقلاب و آرمان‌های نظام دور کند، افزود: هنوز شور انقلاب در دل های جوانان این مرز و بوم جاری و ساری است و شور مردم نسبت به انقلاب اسلامی هر سال بیشتر می شود.

وی تاکید کرد: اربابان استعماری و اوباشان آنان بار دیگر توطئه استکباری و نقشه های شوم خود برای کمرنگ کردن حضور ملت در 22 بهمن امسال را با حضور پرشور و دیدنی مردم در جشن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب به گور خواهند برد.

در پایان مراسم استاندار و مدیران استانی با حضور در مزار شهدای انقلاب مراسم عطرافشانی را برگزار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *