دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

نشست خبری”یزدی نژاد” رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران

نشست خبری یزدی نژاد رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران بمناسبت روز خبرنگار در ساری برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

مهندس یزدی نژاد رییس سازمان مازندران در نشست مطبوعاتی بمناسبت روز خبرنگار ضمن تبریک روز خبرنگار، خبرنگاری را جزو مشاغل سخت دانست و گفت: خبرنگاری یکی از مشاغل سخت می‌باشد که دائما در اختیار رویداد‌های کشور برای بالابردن سطح آگاهی مردم هستید.
وی در ادامه سازمان را خانه اصحاب رسانه دانست و افزود: لازم است تا صدای ما به گوش جامعه رسانده شود و مطالبات اجتماعی مردم نیز در اختیار ما قرار گیرد و سازمان مازندران بعنوان یک سازمان مردمی و خودگردان، تلاش میکند تا کشوری بهتر برای سکونت بسازد.
یزدی نژاد خواستار اعتماد سازی فعالیت‌های نظام مهندسی شد و گفت: در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم و حادثه رخ داده در منطقه ۱۹ تهران نشان داد، عدم حضور مهندسین در ساخت و ساز‌ها چه مشکلات و فاجعه‌ای میتواند ببار آورد.
ایشان جامعه مهندسی را مظلوم دانست و ادامه داد: در حرفه مهندسی منکر برخی کم کاری‌ها نیستیم، اما کار‌های فاخر و با کیفیتی در استان ما در حال ساخت می‌باشد، ولی عدم وجود نیرو‌های بازدارنده برای ساخت و ساز‌های غیر مجاز در استان، مشکلات زیادی را بوجود آورده است.
رییس سازمان مازندران از رسانه‌های خواست با ایجاد فضای روشنگری، تلنگری برای مقامات استان باشند تا برای ساخت و ساز‌های غیر مجاز چاره‌ای اندیشیده شود تا معضل دو نقشه‌ای برای همیشه در استان پایان یابد
یزدی نژاد با انتقاد از تعداد زیاد فارغ التحصیلان رشته مهندسی در کشور گفت: متراژ ساخت و ساز‌های فعلی پاسخگوی تعداد بالای مهندسین در استان نمی‌باشد و بسیاری از مهندسین بیکار می‌باشند، در حالیکه اگر به مهندسی بعنوان یک شغل ثابت بها داده شود، مشکل بسیاری از اعضای سازمان‌ها حل خواهد شد.
ایشان موضوع بکار گیری مسولان ایمنی در کارگاه‌های ساختمانی جهت کاهش حوادث ساختمانی، شناسایی ساختمان‌های ناایمن و اطفا حریق ساختمان‌های بلند مرتبه در استان را از مهمترین دغدغه‌های سازمان مازندران دانست و گفت: امکانات مازندران برای مقابله با حریق برج‌های مازندران بسیار ناچیز بوده و همه ما باید احساس مسولیت میکنم تا شاهد تکرار حوادثی مانند متروپل در مازندران نباشیم.
وی در پایان خواستار توجه بیشتر رسانه‌های مازندران به حوزه ساخت و ساز شد و گفت: امیدوارم مردم با دغدغه‌ها و نقاط ضعف و قوت سازمان با کمک رسانه‌ها آشنا شوند.
وی همچنین گزارشی از عملکرد سازمان ارائه نمود و خبرنگاران نیز سوالات خود را ارائه نمودند.

یک پاسخ به «نشست خبری”یزدی نژاد” رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران»

اقای یزدی نژاد
خبر داری در نظام مهندسی ات چه میگذرد وچه جوری طراحی وتحویل میردم میشود .معیار فقط پول است وباصطلاح خروجی فقط با پول..مهندسین شما در همه ادارات شاغل هستند . ونظام فرصتی برای متراژ ی گرفتن وخروجی دادن .به هیچ کس رحم نمی کنند . نقشه ها کپی وبدون محاسبات .میگویند رسم نیست محاسبات بدهیم .عجب .از خلا شهری وروستایی پول نا ثواب میگیرند . کارگروه تان با استانداری و…..خود وجهه دیگری از کاسب کارانه نظام تان هست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *