دسته‌ها
آرشیو

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج در صندوق کارآفرینی امید مازندران

آغاز فعالیت پایگاه مقاومت بسیج شهید فخری زاده صندوق کارآفرینی امید استان مازندران در سالروز آزادسازی خرمشهر

عکاس( دریافتی) منبع: خزرنما


به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید استان مازندران مراسم گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر در سالن جلسات صندوق استان برگزار گردید .

این جلسه با حضور سرهنگ نوری مسئول ستاد تخصصی اقشار و متخصصین سپاه کربلا ، سرهنگ شعبانی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا ، باقری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان برگزار گردید . در ابتدای جلسه محمدرضا حاتمی مدیر صندوق استان ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان گفت : جهاد امروز در صندوق ایجاد اشتغال و حفظ سنگر آن در مقابل توطئه دشمنان است . وی ادامه داد : هدف بسیج حفظ دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی است خدمت است تبیین است . امروز به منظور بصیرت افزایی نیاز به جهاد تبیین داریم . حاتمی گفت : همه همکاران باید خود را بسیجی بدانند و در راستای اشتغال آفرینی و کارآفرینی و ارزش آفرینی با جدیت ، کار و تلاش نمایند . سپس سرهنگ شعبانی ضمن عرض خیر مقدم و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: موفقیت سازمانی در گروه همبستگی و انجام صحیح ماموریت هامی باشد . وی با تاکید بر الگو قرار دادن شهدا گفت : مسئولیت بسیج ادارات یاری رساندن به مجموعه ها می باشد و مدیر سازمان نقش موثری در این کارآمدی دارد .

سپس مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت : با کار جهادی باید امید را به مردم برگردانیم . وی ادامه داد: تحقق اهداف با عمل بدست می آید نه با شعار .
در ادامه سرهنگ نوری با اشاره به جنگ هشت ساله تحمیلی علیه ایران گفت : هدف دشمنان ایجاد ناامیدی در جوانان می باشد . وی ادامه داد با کار انقلابی و جهادی باید بیکاری را در بین جوانان تحصیل کرده به حداقل برسانیم . سرهنگ نوری ادامه داد: در جنگ تحمیلی حدود ۴۰ کشور در مقابل ایران قرار گرفتند که با تفکر بسیجی پیروز شدیم و از یک وجب از خاک این کشور کوتاه نیامدیم . در ادامه ، حکم فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهید فخری زاده صندوق کارآفرینی امید استان مازندران توسط سرهنگ نوری به حاتمی اهدا گردید و پس از آن در انتهای مراسم دفتر پایگاه مقاومت بسیج به صورت رسمی افتتاح و فعالیت خود را آغاز نمود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *