دسته‌ها
آرشیو

تجلیل از مدرسان برتر مرکز آموزش علمی کاربردی پلیس مازندران

با حضور مشاور عالی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرماندهی انتظامی کشور، جانشین فرماندهی انتظامی استان، هیئت رئیسه و مسئولان انتظامی مازندران مراسم تجلیل از اساتید برتر مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان مازندران برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

در ابتدای این نشست دکتر سید مهدی خاکزادیان رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان مازندران در سخنانی از حمایتهای فرماندهی انتظامی استان، مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی فراجا و دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران از مرکز، قدردانی کرد و گفت: تمام تلاش و همت مرکز فرماندهی انتظامی مازندران ارتقای کیفیت آموزشها، طراحی و به تصویب رسانیدن دوره های علمی کاربردی مورد نیاز مبتنی بر آمایش سرزمین و بر اساس تنوع مأموریت های تخصصی فراجا است.

در ادامه دکتر محمدعلی بابایی مشاور عالی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرماندهی کل انتظامی کشور طی سخنانی گفت: در شرایط امروز جامعه، یکی از مهمترین وظایف دانشگاه تقویت تفکر جهادی در دانشجویان برای ساخت یک دیپلماسی قوی ایرانی در دنیاست.

دکتر بابایی از رئیس و اساتید علمی مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان قدردانی کرد و گفت: رسالتی بسیار مهم و اثرگذار بر عهده اساتید است که این مهم صرفا انتقال داده ها و اطلاعات به دانشجویان نیست بلکه اشاعه فرهنگ و آموزه های دینی است.

مشاور عالی آموزشی موسسه علمی کاربردی فرماندهی کل انتظامی خاطرنشان کرد: مهارت ها و توانمندی ها باید منجر به تغییرات دانشی، نگرشی و توانشی در افراد شود.

سید موسی حسینی جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران، سخنران دیگر این مراسم بود و طی سخنانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی شرایط خوبی را برای دانشمندان و نخبگان مهیا کرده است تا از استعدادهایشان در جهت پیشرفت هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده شود.

حسینی به مهارت آموزی در کنار کسب دانش اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با تکیه بر همین اصل با احداث مراکز آموزش عالی علمی کاربردی در سطح فراجا در راستای کسب مهارت و دانش اندوزی گام های تاثیرگذاری برداشته است.

در ادامه 3 نفر از اساتید به عنوان نماینده مدرسان مرکز فرماندهی انتظامی مازندران در گروه های مدیریت و خدمات اجتماعی مطالب و نقطه نظرات خود را به سمع حاضران رساندند و در پایان این مراسم از اساتید برتر مرکز آموزش  علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان با اهداء لوح سپاس و هدایای ارزشمندی قدردانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *