دسته‌ها
آرشیو مازندران ورزشی

تساوی خانگی تیم فوتبال نساجی قائم شهر مقابل پیکان تهران

دیدار تیم های فوتبال نساجی قائمشهر و پیکان از هفته اول لیگ برتر باشگاه‌های ایران، در ورزشگاه وطنی قائمشهر برکزار و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

عکاس(احسان فضلی اصانلو) منبع: خبرگزاری ایرنا

وحید فاضلی در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک این تیم مقابل پیکان تهران با تبریک روز خبرنگار و با تقدیر از بازیکنان تیم نساجی اظهار کرد: این بازی برای ما یک امتیاز خوب داشت و بازیکنان توانستند بازی را به نفع تیم برگردانند.

به گزارش بلاغ، فاضلی با اظهار تأسف از اینکه سه امتیاز بازی را از دست دادیم، افزود: روی غافلگیری تیم جوان پیکان گل خوردیم اما با تغییرات صورت گرفته و صحبت‌هایی که سرمربی با بازیکنان داشت و تعویض‌هایی که انجام شد توانستم روی ضربات ایستگاهی به گل دست پیدا کنیم.

مربی تیم نساجی مازندران بیان کرد:  حق نساجی در این بازی کسب سه امتیاز بوده است، به ویژه در ۱۰ دقیقه آخر موقعیت‌های خوبی را روی دروازه تیم پیکان داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم اما بدشانسی آوردیم.

این مربی تصریح کرد: تلاش بازیکنان خوب بود و امیدواریم که در هفته‌های آینده بتوانیم فوتبال روان‌تری بخه نمایش بگذاریم و دو امتیاز از دست رفته امشب را جبران کنیم.
فاضلی با اشاره به اینکه فوتبال قابل پیش بینی نیست، گفت: باید به بازی از ابعاد مختلف نگاه کنیم و از دقیقه ۷۰ به بعد تیم پیکان عقب افتاد و نتوانست جبران کند.

سید مهدی رحمتی بدلیل اخراج در آخرین لحظات مسابقه در نشست خبری پایان بازی نتوانست شرکت کند و همچنین توسط کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی محروم شد.

پیکان باید از داوری گلایه‌مند باشد نه نساجی قائمشهر و کادر فنی‌اش

رسول خطیبی پس از تساوی یک – یک پیکان در نخستین دیدارش در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر مقابل نساجی در نشست خبری درباره وقت تلف کردن بازیکنان پیکان اظهار کرد: در شهر قائمشهر و استادیوم شهیدوطنی هر تیم بزرگی که بازی کند برای آن تیم کار سخت است، من به بازیکنان و تیمم افتخار می‌کنم که در این ورزشگاه و جو آن بازی کردند.

وی افزود: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، البته نساجی هم موقعیت داشت و می‌توانست بازی پرگل‌تر هم شود اما نتیجه مساوی تمام شد، تیم ما با بازیکنان امید و جوانان مقابل یک تیم باتجربه بازی کرد و آنهم در چنین جوی و باید به تیم پیکان آفرین گفت!

سرمربی تیم  پیکان تهران خاطرنشان کرد: من برای دوستان‌مان در نساجی احترام قائلم ولی معتقدم که آن کسی که باید از قضاوت داور انتقاد می‌کرد ما بودیم نه نساجی. با این وجود به داور احترام گذاشتیم، آنهم در حالی که یک پنالتی ما را نگرفتند و گلی که نساجی زد هم قبل از آن هیچ خطایی صورت نگرفت. هر دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند و هواداران از دیدن بازی لذت بردند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره حواشی‌های پایانی بازی تصریح کرد: بعد از سوت پایان بازی تمام بازیکنان‌ ما به وسط زمین آمدند و اصلاً اتفاقات بعد از پایان بازی را دنبال نمی‌کردیم و با بازیکنان خودمان صحبت می‌کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *