دسته‌ها
آرشیو فرهنگی

رزمایش گروه های جهادی بسیج کارگری مازندران در بابل

به مناسبت دهه ولایت و امامت رزمایش گروه های جهادی بسیج کارگری استان مازندران با حضور گروه های تخصصی تعمیراتی (برق ، لوازم خانگی ، جوشکاری و.‌) در قالب پنج تیم ۴ نفره در مناطق حاشیه نشین بابل برگزار و در پایان بسته‌های کمک معیشتی نیز تقدیم گردید ، این رزمایش با نام مقدس حضرت علی (ع) از میدان صبحگاه سپاه ناحیه بابل آغاز گردید .

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلای مازندران گفت: نهادینه کردن تفکر بسیجی درجامعه وفعال کردن گروههای تخصصی جهادی می تواند موانع ومشکلات جامعه را رفع کند.

سیدجواد حسینیان بیان داشت: به مناسبت دهه ولایت و امامت و فرا رسیدن عیدغدیرخم سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با همکاری سپاه ناحیه بابل و حوزه مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات شهرستان رزمایش تعدادی از گروههای تخصصی جهادی کارگری را در شهرستان برگزار کرد .

وی با بیان اینکه ۷۳گروه عملیاتی جهادی درسازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلای مازندران سازماندهی شد گفت: امروز ۵گروه ‌جهادی به صورت سازماندهی شده برای ارائه خدمت به منازل محرومین و آنهایی که تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد حضرت امام و سازمان بهزیستی هستند اعزام شدند.

این‌ مسئول بسیجی افزود: گروههای تخصصی در زمینه برق، جوشکاری وتعمیر لوازم خانگی به منازل این افراد اعزام شدند در این راستا تهیه وسیله واقلام مورد نیاز جهت تعمیر نیز به صورت رایگان تهیه شودهمچنین برای هرمنزل یک‌بسته کمک معیشتی نیز تهیه و تقدیم خانواده ها شد.

حسینیان تاکید کرد:بحمدالله توانستیم گروههای جهادی مختلف را در سازمان بسیج کارگری و کارخانجات فعال کنیم تا از ظرفیت مجموعه تولیدی و صنعتی در جهت خدمت رسانی به خانواده هایی که دچار آسیب شدند استفاده کنیم تا بتوانیم بخشی از آلام آنان را کم کنیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلای مازندران گفت: قطعا نگاه جهادی آرامش بخش و مردم پسند است اگر این‌نگاه در تمام مراکز و مجموعه ها پررنگ و گسترده شود می توانیم با تعامل بهتر بسیاری از مشکلات و موانع را رفع کنیم.

وی گفت: کارگران و کارفرمایان در دفاع مقدس نقش مهمی داشتند امروز نیز درجبهه اقتصادی منسجم پای کار انقلاب ایستادند و در حوزه جهادی نیز مشتاقانه به ندای نظام و رهبر لبیک می گویند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *