دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان نکا

مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان نکا با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار مازندران برگزار شد و مرتضی رمضانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان نکا معرفی و از زحمات عبدالرضا بابایی تجلیل شد.

عکاس(سعید منصوری) منبع: پایگاه خبری آوای خزر

طی مراسمی؛ مرتضی رمضانی باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران, امام جمعه نکا و مدیران عضو شورای اداری این شهرستان به عنوان سرپرست فرمانداری نکا معرفی شد. ‎

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در مراسم معارفه فرماندار جدید نکا، بیان کرد: در نظام اسلامی ما قدرت در دست مردم جابه جا می شود و تکلیف گرایی یکی از الزامات مهم دولت سیزدهم است.

روح الله سلگی افزود: ما در مکتب عاشورا آموختیم که باید تکلیف گرا باشیم و برای خدمت به مردم و اعتلای نظام اسلامی در هر سنگری که ماموریت یافتیم خدمت رسانی کنیم.

وی اظهار داشت: در شرایط کنونی که بسیاری از کشورهای متخاصم برعلیه انقلاب اسلامی جبهه گرفته اند، وظیفه فرماندار به عنوان یک هادی سیاسی بسیار اثربخش خواهد بود.

معاون استاندار، افزود: دشمن، سرمایه های اجتماعی ما را هدف قرار داده است و با ایجاد چالش های مختلف در صدد ضربه زدن به انقلاب و مردم است.

وی، گفت: با تدابیر اندیشیده شده در دولت سیزدهم هیچ بن بستی را نخواهیم پذیرفت و برای آن راهکار و برنامه داریم.

سلگی، اضافه کرد: ما به دنبال احیای تفکر شهدا هستیم و هیچ کس حق ندارد منافع شخصی خود را برخدمت به مردم ترجیح دهد.

در این مراسم؛ مرتضی رمضانی به عنوان سرپرست فرمانداری نکا معرفی و از زحمات عبدالرضا بابایی قدردانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *