دسته‌ها
آرشیو

میزخدمت بهزیستی و سخنرانی سرپرست در مصلای ساری

میز خدمت و ارتباطات مردمی بهزیستی و سخنرانی پیش از خطبه سرپرست بهزیستی استان در مصلی امام خمینی(ره) ساری انجام شد.

عکاس(دریافتی) منبع : خزرنما

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی ، میز خدمت و ارتباطات مردمی با حضور دکتر فریبا بریمانی سرپرست بهزیستی استان مازندران ، معاونین و مسوولین ستادی جهت پاسخگویی به مردم شریف و جامعه هدف بهزیستی در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان ساری برپا شد.

سرپرست بهزیستی مازندران در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه؛
سازمان بهزیستی متولی سلامت اجتماعی است
به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی دکتر فریبا بریمانی ، سرپرست بهزیستی مازندران با همراهی معاونین و کارکنان بهزیستی مازندران در نماز عبادی و سیاسی جمعه شرکت نموده و به عنوان سخنران پیش از خطبه نماز جمعه گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر فریبا بریمانی ، سرپرست بهزیستی مازندران ضمن تبریک عید سعید غدیر، گفت : سازمان بهزیستی به همت شهید دکتر محمدعلی فیاض‌بخش تاسیس شد که ۵۲ وظیفه بر عهده ی این سازمان گذاشته شده است که رسیدگی به امور کودکان بی سرپرست، زنان سرپرست خانوار، مسوولیت سلامت اجتماعی ، امور سالمندان، افراد دارای معلولیت ، کودکان کار و خیابان، زنان و دختران آسیب دیده و در معرض آسیب، کاهش طلاق، مشاوره، اشتغال و مسکن، آموزش های پیش از ازدواج و … بخشی از آن می باشد.
دکتر بریمانی سازمان بهزیستی را مولود انقلاب اسلامی دانست و افزود : رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند “من از سازمان بهزیستی بخاطر وظیفه سخت و سنگینی که برعهده دارد تشکر می کنم ” که نشاندهنده وظیفه سنگین این سازمان است.
وی خاطر نشان کرد : سازمان بهزیستی تنها سازمان حمایتی تخصصی دولتی در کشور می باشد که در خدمت رسانی به افراد محروم جامعه فعالیت می کند.
دکتر بریمانی سازمان بهزیستی را متولی سلامت اجتماعی برشمرد و ادامه داد : سازمان بهزیستی با نگاه علمی و محورهای مردمی سازی ، شفاف سازی و توانمندسازی در راستای ارائه خدمت به جامعه هدف تلاش می کند.
سرپرست بهزیستی مازندران بر استفاده از ظرفیت خیرین و سمن ها در جهت ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف تاکید کرد و گفت : سازمان بهزیستی نهادی پویا ، تحول گرا و برنامه محور است.
وی با بیان اینکه در سطح استان 209 مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی وجود دارد ، گفت : در این مراکز مشاوره تخصصی به آحاد جامعه ارائه می گردد.
دکتر بریمانی با بیان اینکه 162 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی مازندران قرار دارند ، افزود : 920 مرکز و موسسه خیریه در سراسر استان به صورت شبانه روزی به جامعه هدف خدمات ارائه می دهند.
سرپرست بهزیستی مازندران به اشتغالزایی برای 2911 نفر از جامعه هدف اشاره کرد و ادامه داد : امید است در سال جاری با همکاری بانک های عامل و دستگاه های مرتبط ، برای 4841 نفر از جامعه هدف اشتغالزایی صورت گیرد.
وی از واگذاری 1100 واحد مسکونی به جامعه هدف بهزیستی خبرداد و بیان کرد : تعهد بهزیستی مازندران در سال جاری واگذاری 1000 واحد مسکونی به جامعه هدف می باشد که امید است با همکاری خیرین این امر محقق شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *