دسته‌ها
آرشیو فرهنگی

کمکهای کارگران مازندرانی به زلزله زدگان خوزستان

با احسان و تعاون کارفرمایان و کارگران زحمتکش مراکز تولیدی و صنعتی استان مازندران لوازم ضروری و معیشتی مورد نیاز، برای مردم زلزله زده استان هرمزگان به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان تهیه و اهدا شده است.

عکاس(دریافتی) منبع : خزرنما

این کمک های مومنانه که به همت سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا و با مشارکت اداره کل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی استان تهیه و جمع آوری شده،شامل مهمترین وسایل ضروری حال حاضر مردمان مناطق زلزله زده از جمله ” پنکه، کلمن آب و آب معدنی، اجاق گاز ، پتو و …” است .

حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی سپاه کربلا مازندران در گفت‌وگویی اظهار داشت: با توجه به زلزله اخیر استان هرمزگان سازمان بسیج کارگران و کارفرمایان سپاه کربلا با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق مجموعه‌های تولیدی و صنعتی استان برای مردم زلزله زده کرده است.

وی افزود: در این مرحله حدود ۱۲۰ میلیون تومان اقلام ضروری برای مردم هرمزگان جمع‌آوری شده و توسط آماد سپاه کربلا به این استان ارسال می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی سپاه کربلا مازندران گفت: قشر بسیج کارگری از توجه مردمی و در کنار آن‌ها بودن غافل نشد و در حد بضاعت اقدام به این عمل خداپسندانه کرد.

حسینیان در پایان خاطرنشان کرد: قطعا بسیج و سپاه در کنار مردم است و خواهد بود و سعی می‌کنیم کمک اندکی را برای مردم عزیز استان هرمزگان داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *