دسته‌ها
آرشیو

 افتتاح نمایشگاه استانی “ما مقاوم هستیم” در ساری

همزمان با سومین روز از بزرگداشت هفته دفاع مقدس،با حضور جمعی از مسئولین استانی، نمایشگاه «ما مقاوم هستیم» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران افتتاح شد.

عکاس(سید محمد جلال‌نژاد) منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران گفت: نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس با شبیه‌سازی بخشی‌هایی از عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس و همچنین نمایش برخی ادوات نظامی از امروز دوم تا دهم مهر ماه هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ در محل پارک موزه دفاع مقدس مازندران واقع در حاشیه پل تجن ساری میزبان اقشار مختلف مردم خواهد بود.

به گزارش صداو سیما،سردار عبدالله ملکی افزود: در این نمایشگاه علاوه بر سپاه کربلا و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برخی از دستگاه‌های اجرای نظیر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه علمیه، بنیاد شهید و امور ایثارگران، نیروی انتظامی، بسیج جامعه زنان، جهاد کشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی دستاورد‌های هشت ساله دفاع مقدس را به نمایش گذاشتند.

۳۱ شهریور تا ۶ مهر همزمان با سالروز آغاز هشت سال جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، با عنوان هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.

مازندران از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید، ۳۲ هزار جانباز و مجروح و ۲هزار و ۸۰۰ آزاده سرافراز تقدیم نظام اسلامی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *