دسته‌ها
آرشیو

بازدید استاندار مازندران از شهرک صنعتی امام زاده عبدالله آمل

سیدمحمود حسینی پور، نماینده عالی دولت در مازندران در سفری یک روزه به شهرستان آمل با همراهی مدیران استانی و شهرستانی از معادن و برخی از واحدهای تولیدی شهرک امام زاده عبدالله این شهرستان بازدید بعمل آورد و در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در محل شرکت صنایع لبنی هراز آمل برگزار شد، دستورات لازم جهت مانع زدایی از تولید در این منطقه صنعتی را صادر نمود. ‎

عکاس(ارسالی) منبع:درگاه اطلاعرسانی استانداری مازندران

همچنین استاندار مازندران به همراه خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، سیدعباس حسینی، فرماندار آمل و امینی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان از شرکت‌ لبنیاتی هراز آمل در شهرک صنعتی امام زاده عبدالله بازدید کرد .

استاندار با عنوان اینکه آمل قطب صنعتی مازندران است، گفت: نیازمند توسعه بیشتر در حوزه صنایع غذایی آمل و مازندران بویژه بسته بندی محصولات متناسب با نیاز روز دنیا هستیم. ‎

راستی آزمایی استاندار مازندران از گزارش وضعیت معدن نمار

استاندار مازندران برای راستای آزمایی گزارش های دستگاه های اجرایی مرتبط در خصوص وضعیت معدن نماربه دهستان نمارستان آمل رفت تا این گزارش ها را از نزدیک بررسی و تصمیم نهایی را اتخاذ کند. ‎

معدن نمار روستای نمارستان واقع در بخش لاریجان شهرستان آمل است که این معدن سرب سال 51 مجوز بهره‌برداری دریافت کرد، اما تا کنون هیچ فعالیتی نداشت تا این‌که بهره‌بردار تصمیم گرفت استخراج را آغاز کند. درحال حاضر این معدن مشغول مطالعه، شناساسی و اکتشافات رگه های سرب ،مس و … است و هیچ گونه برداشتی صورت نگرفته است.

مردم 2 روستای نمار و دیوران مخالف فعالیت این معدن هستند و می گویند که فعالیت این معدن و فراوری در این منطقه موجب آلودگی کل منطقه می‌شود. فعالیت معدن بار ها در جلسات مختلف شورای عالی معادن استان مطرح و انجام فعالیت این معدن منوط به نظر محیط زیست شد.

در هفته گذشته در جلسه شورای عالی معادن استان از سرگیری این معدن مطرح و نظریه های کارشناسی که این معدن تمامی جوانب زیست محیطی را رعایت کرده است مطرح شد.اما استاندارمازندران با وجود مثبت بودن تمامی گزارش های دستگاه های اجرایی ،آغاز فعالیت معدن نمار را منوط به بازدید میدانی خود از این منطقه کرد.

با توجه به مهم بودن این پرونده استاندار مازندران صبح امروز به این منطقه رفت تا ضمن بازدید میدانی تصمیمات لازم در این خصوص را اتخاذ نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *