دسته‌ها
آرشیو

بازدید مسولان بسیجی از کارخانه نساجی قائم شهر

مسئول سازمان بسیج کارگری و مسئول سازمان بسیج اصناف کشور با حضور در استان مازندران از شرکت نساجی بازدید کردند.

عکاس(ارسالی) منبع: خبرگزاری بسیج

این برنامه که به همت سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا و راستای رفع موانع و مشکلات موجود در عرصه تولید و همچنین رونق اشتعال و کارآفرینی برگزار شد با حضور مدیر کل کار و رفاه اجتماعی مازندران و مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه استان نیز همراه بود.

اشتغال۱۵۰ کارگر در شرکت نساجی/ افتتاح فاز یک کارخانه رنگرزی

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با اعلام اینکه با اجرای مصوبات ۱۵۰ کارگر در نساجی مشغول به کار می شوند، افزود: فاز جدید شرکت نساجی که رنگرزی است، هم افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، به همت سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا و راستای رفع موانع و مشکلات موجود در عرصه تولید و همچنین رونق اشتعال و کارآفرینی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور و مسئول سازمان بسیج اصناف کشور با حضور در استان مازندران از شرکت نساجی و مجموعه تولیدی ماهیان خاویاری قره برون بازدید کردند.
سید جواد حسینیان در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار بسیج در قائم شهر، با اشاره به مصوباتی که در دو حوزه و دو محور برای رفع موانع تولید شرکت‌های نساجی و قره برون، در نظر گرفته شده است، گفت:مسئله مهم در این دو شرکت احصاء که با مصوبات و اقدامات بسیج اصناف کشور شاهد یک خروجی مطلوبی هستیم.

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با اعلام اینکه با اجرای این مصوبات ۱۵۰ کارگر در نساجی مشغول به کار می‌شوند، افزود:  فاز جدید شرکت نساجی که رنگرزی است، هم افتتاح خواهد شد.

به گفته حسینیان در مجموعه قره برون هم با ورود سپاه کربلا  پیگیر حل مشکلات این شرکت تولیدی در حد بضاعت و توان خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *