دسته‌ها
آرشیو

بازدید وزیر کشور از سواحل بابلسر

احمد وحیدی، وزیر کشور، در سفر به مازندران، ابتدا در جلسه ساماندهی دریا که با حضور مسئولان استانی در سالن جلسات استانداری برگزار شد؛ حضور پیدا کرد و سپس از سواحل دریای بابلسر بازدید به عمل آورد و با برخی از گردشگران گفتگو کرد.

عکاسان( مصطفی شانچی) ایسنا و (احسان فضلی اصانلو) ایرنا و (هدا کاشی پور) فارس

به گزارش تسنیم ، وزیر کشور با تاکید بر افزایش رفاه جهت فعالیت بهتر ناجیان غریق در سطح سواحل افزود: قدردان تلاش‌های ناجیان غریق در سطح سواحل هستیم.

وزیر کشور با بیان اینکه موضوع بیمه حوادث و مسئولیت ناجیان غریق باید از سوی استانداری گیلان، گلستان و مازندران با وزارت کشور پیگیری شود، گفت: امکانات لازم برای خدمات‌دهی بهتر طرح‌های سالم‌سازی دریا فراهم شود.

وحیدی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در سطح سواحل و رعایت شئونات فرهنگی در ساحل گفت: طرح‌های گفتمانی، فرهنگی و ارشادی از سوی مسئولان امر در سطح سواحل اجرا شود.

وی افزود: همه باید تلاش کنند تا طرح‌های سالم‌سازی در سطح سواحل استان‌های شمالی نمونه باشد و برای تحقق این مهم باید رفع مشکلات زیرساختی مورد توجه قرار گیرد.

احمد وحیدی پیش از ظهر امروز وارد استان مازندران شد و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا در جلسه ستاد ساماندهی سواحل شرکت کرد.

وی قرار است از طرح‌های سالم‌سازی سواحل مازندران بازدید کند.

ساحل دریای خزر 890 کیلومتر طول دارد که نیمی از این میزان به طول 438 کیلومتر مربوط به استان مازندران است

طرح های سالم‌سازی مازندران از هفتم خردادماه امسال در سواحل مازندران آغاز به‌کار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *