دسته‌ها
آرشیو ساری فرهنگی

جشن میلاد امام رضا(ع) در بوستان ولایت ساری

به مناسبت خجسته سالروز میلاد ثامن‌الحجج ،حضرت علی بن موسی الرضا(ع) جشن باشکوهی با حضور فرماندار مرکز استان، اعضای شورای اسلامی شهر و شهروندان ولایتمدار مرکز استان در آمفی تئاتر بوستان ولایت ساری برگزار شد.

عکاس( محسن هدایتی بنیادآباد) منبع : خزرنما

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، مراسم جشن میلاد هشتمین خورشید امامت و ولایت با حضور قشرهای مختلف شیفتگان ثامن الحجج (ع) ، محمد علی نوبخت فرماندار شهرستان ساری، شهرام ایرجی، سید حسن احمدی، سید افشین راسخ، سید ذوالفقار شریفی، علی عاشقان، سید رحمان میرشجاعی و سید حسین یوسفی اعضای شورای اسلامی شهر، کیا علیزاده، علیرضا حمیدی ، حسن کلانتری و علیرضا سعیدی معاونان شهردار ، سید حسین صالحی نیا مشاور عالی شهردار و احسان مرادی فر رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و جمعی از مدیران مجموعه شهرداری ،شنبه شب در آمفی تئاتر بوستان ولایت برگزار شد.

اجرای سرود، موسیقی های شاد، اجرای طنز، اجرای مسابقه بین شرکت کنندگان، اشعار زیبا و عرفانی در وصف امام رضا (ع) و همچنین حضور خدام حرم امام رضا(ع) از برنامه های این جشن بود که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری برگزار شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساری در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت باسعادت امام‌ رضا (ع)، این امام همام را رهبر معنوی مردم جمهوری اسلامی ایران نامید و هتک حرمت به ساحت مقدس امام رضا(ع) در جشنواره “فیلم کن” را محکوم کرد و گفت: مردم ایران و شهروندان ساروی با وجود مشکلات اقتصادی هرگز پشت ولایت را خالی نخواهند کرد.

سید حسین یوسفی تاکید کرد که با وجود ارادت خاص مردم شریف ایران اسلامی به امام حسین(ع)، امام رضا(ع) و مقام معظم رهبری، هیچ آسیبی کشور را تهدید نخواهد کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساری به برگزاری جشن های مختلف توسط شهرداری ساری اشاره کرد و از جواد طالبی شهردار ساری، معاونان و کارکنان این شهرداری مرکز مازندران جهت تلاش برای ایجاد نشاط اجتماعی قدردانی کرد.

وی افزود: جشنواره کئی پلا، جشنواره نوروزی، سی محفل،سی مسجد و جشنواره 2022 از جمله برنامه هایی است که طی ماه های اخیر در جهت نشاط و شادابی شهروندان ساروی با همکاری شورا و شهرداری با حضور پررنگ مردم ساری برگزار شد.

یوسفی با بیان اینکه منتخبین مردم ساری در شورا به فعالیت های عمرانی و زیبا سازی شهری نگاه ویژه دارند، یادآور شد: با توجه به مشکلاتی که از قبل وجود داشت اما مردم شریف ساری به ما اعتماد کردند و این اعتماد شما باعث می شود تا تلاش کنیم تا ساری را در شان و شایستگی مردم این شهر بسازیم.

محمد علی نوبخت فرماندار ساری نیز ضمن تبریک خجسته میلاد امام رضا (ع) از برگزار کنندکان این مراسم قدردانی کرد و گفت: بنا داریم با همدلی و همگرایی شور و نشاط را در میان شهروندان ساروی ارتقاء دهیم.

همچنین خادمان حرم علی بن موسی الرضا(ع)  با همراه داشتن پرچم‌ متبرک گنبد و بارگاه امام مهربانی ها،عطر رضوی را در گوشه گوشه این مراسم منتشر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *