دسته‌ها
آرشیو

جلسه شورای اداری شهرستان ساری و تجلیل از مدیران نمونه

جلسه شورای اداری شهرستان ساری به ریاست نوبخت- فرماندار و با حضور زارعی و بابایی کارنامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام ابراهیمی دبیر ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.

عکاس(زینب ذبیحی) منبع: خزرنما

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت در جلسه شورای اداری شهرستان ساری که با حضور زارعی و بابایی کارنامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی دبیر ستاد اقامه نماز استان برگزار شد با بیان اینکه طهارت اقتصادی گرانیگاه جامعه توسعه یافته اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی محصول فداکاری مردم است لذا انقلابی واقعی اهل معامله نیست و در مسیر خدمت به مردم صراحت صداقت و صلابت دارد.
فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه اساس نظام اسلامی «لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ» می‌باشد که آرمانش برقراری عدالت اجتماعیست، تصریح کرد: زمانی به اصلاح، آبادانی و توسعه به نفع مردم دست خواهیم یافت که عدالت و قسط اجتماعی تامین شود.
نوبخت با اشاره به اینکه کلیدواژه حکمرانی مردمی در دولت سیزدهمی برگرفته از پاردایم‌های استوار انقلاب اسلامی و فقه سیاسی شیعه است، خاطرنشان کرد: همه ما نیازمند مراقبت، مواظبت، خودسازی و واکاوی هستیم التزام و اعتقاد به آرمان‌های والای امامین انقلاب و شهدای والامقام سرعت قطار توسعه نظام جمهوری اسلامی ایران را افزایش خواهد داد.
وی در ادامه ضمن تسلیت ایام اربعین، این رویداد را سرآغاز جاذبه حسینی خواند و افزود: حضور میلیونی عشاق اهل‌البیت(ع) نشانه اوج‌گیری تفکر مقاومت و ایستادگی و تحقق وعده‌های الهی است لذا حمایت، پشتیبانی و همراهی با این موج عظیم وظیفه تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان است
مقام عالی دولت در شهرستان ساری به برگزاری کنگره بین‌المللی گسترش فرهنگ غدیر و نهج‌البلاغه در اواخر مهرماه به میزبانی شهرستان ساری اشاره کرد و گفت: حمایت‌های و تمهیدات لازم استانی و شهرستانی در جهت برگزاری با شکوه کنگره بین‌المللی گسترش فرهنگ غدیر و نهج‌البلاغه بکارگیری خواهد شد تا مرکز استان مازندران میزبان شایسته‌ای برای اندیشمندان و متفکران جهان اسلام و تشیع باشد.
نوبخت به تشکیل ستاد رشد اقتصادی شهرستان ساری اشاره و خاطرنشان کرد: اولویت اصلی ما در این امر جلب اعتماد مجدد سرمایه‌گذران است تمامی واحد‌های غیرفعال و نیمه فعال تولیدی و صنعتی شهرستان شناسایی، مشکلات و مسائل مربوط احصا و در جهت رفع این موارد هستیم.
فرماندار مرکز استان مازندران ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدا و با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، اذعان کرد: آئین‌ها، مراسمات و مناسک تجلیل و تکریم از ارزش‌های والای ایثار و شهادت در جامعه، با همت دستگاه‌های اجرایی و با محوریت سپاه و پایگاه‌های مقاومت بسیج و به‌طور هماهنگ و همراه در ایام پیش رو اجرایی خواهد شد.
نوبخت در پایان ضمن تقدیر از نواحی آموزش و پرورش شهرستان در جهت آماده‌سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید و پروژه مهر، تصریح کرد: با تمهیدات بکارگیری شده در شورای آموزش و پرورش شهرستان ساری آماده آغاز سال تحصیلی جدید و ورود دانش‌آموزان گرامی به مدارس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *