دسته‌ها
آرشیو ساری

دیدار استاندار با مردم روستای سنور و ترکام در چهاردانگه ساری

استاندار مازندران با مردم روستای سنور و ترکام در چهاردانگه ساری دیدار کرد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در اولین پرواز بالگرد امداد و نجات مستقر در ساری، ضمن بازدید از آخرین وضعیت محور کیاسر و بخش چهاردانگه به روستاهای کم برخوردار سنور و ترکام رفت و با مردم این دو روستا در مورد مشکلات آنان دیدار و گفتگو کرد.
مقام عالی دولت در استان، در این دیدارها، دستورات لازم را برای رفع مشکلات مطروحه صادر کرد.
حسینی پور، در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه این بالگرد دومین بالگردی است که در مرکز استان برای انجام ماموریت های مختلف در حوزه های مدیریتی و امداد نجات مستقر شده است، خاطرنشان کرد :سومین بالگرد با همین کیفیت در غرب مازندران بزودی مستقر می شود تا شاهد خدمت رسانی به مردم باشیم .
نماینده عالی دولت در مازندران، تصریح کرد :در راستای بازدیدهایی که از مناطق روستایی استان داریم، در سفری یک روزه از مناطقی که به برکت بارش برف الهی درگیر مشکلاتی شدند، بازدید کرده ایم.
وی گفت: در این مناطق اقداماتی انجام شد و با توجه به اینکه همکاران ما در حوزه های اجرایی، راهداری، هلال و احمر، فرمانداری و بخشدار کیاسر زحمات زیادی کشیدند، بازدیدی را بعمل آوردیم و با حضور در منطقه چهاردانگه؛ مشکلات مردم روستاهای سنور و ترکام را مورد پیگیری و بررسی قرار دادیم .
وی افزود: با پیگیری هایی که صورت گرفته است بزودی عملیات بهسازی مدرسه شهید کریمی روستای ترکام آغاز می شود تا شاهد رفع مشکل تحصیل دانش آموزان ابتدایی این روستا باشیم و به دیگر شاهد مهاجرت مردم این روستا برای ادامه تحصیل فرزندانشان نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *