دسته‌ها
آرشیو

روز دوم سفر مدیرعامل بیمه روستایی کشور به مازندران

دومین روز از سفر کاری بیت‌الله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور به مازندران انجام شد.

عکاس(دریافتی) منبع : خزرنما

برنامه های روز دوم سفر مدیرعامل بیمه روستائیان و عشایر کشور به مازندران به شرح زیر می باشد:

*غبار روبی از مزار شهدا

*دیدار با نماینده ولی فقیه

*جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

*جلسه کارگزاران منتخب

*دیدار با دکتر سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران

*جلسه ستاد راهبردی بیمه روستائیان و عشایر استان

*دیدار با سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران

از مهمترین برنامه های روز دوم سفر ،امضای تفاهمنامه همکاری فی ما بین استانداری مازندران و بیمه روستائیان و عشایر کشور که توسط سید محمود حسینی پور استاندار مازندران و دکتر برقراری معاون وزیر و مدیرعامل بیمه روستاییان و عشایر کشور منعقد گردید.

امسال ۳۰ هزار نفر از کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مازندران عضو بیمه می شوند

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: امسال ۳۰ هزار نفر از جامعه هدف از استان مازندران تحت پوشش این بیمه قرار می گیرند.

بیت الله برقراری در دیدار با آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: بر اساس تاکیدات معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر توسعه عدالت اجتماعی در بین آحاد جامعه این صندوق در سال ۸۴ شکل گرفت.

وی افزود: بسیاری از اقشار توانمند، زحمتکش و تولید کننده کشور تحت پوشش این صندوق بیمه هستند و در یک جهشی مناسب امسال تلاش داریم یک میلیون نفر از این افراد را بیمه کنیم.

برقراری ادامه داد: در بیانیه گام دوم انقلاب رهبری بر عدالت اجتماعی تاکید فراوانی دارند به همین منظور تلاش داریم امسال تعداد قابل توجهی از افراد را تحت پوشش بیمه قرار دهیم.

همچنین نماینده ولی فقیه در استان مازندران نیز در این دیدار گفت: خدمت به افراد محروم و زحمت کش کشور یک عبادت است و باید تعداد اعضای این صندوق افزایش پیدا کند.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی تاکید کرد: بیمه یکی از الزامات هر فرد و خانواده ای است که به برکت نظام جمهوری اسلامی این امکان برای آحاد جامعه شکل گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: قشر کشاورز، روستایی و عشایر همیشه در تولید کالاهای اساسی نقشی بی بدلیل دارند و ضروری است امکاناتی همچون بیمه در اختیار همه این افراد قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *