دسته‌ها
آرشیو ساری فرهنگی

مراسم بهره برداری از “خانه ورزش” در محله دخانیات ساری

همزمان با دهه کرامت و میلاد امام هشتم (ع) از خانه ورزش شهید سلیمان کلایی در محله دخانیات ساری بهره برداری شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

جشن محله دخانیات به مناسبت بهره برداری از خانه ورزش شهید سلیمان کلایی و در راستای جشن های میلاد ثامن الحجج (ع) با حضور مسولین استانی وشهرستانی، دوشنبه شب در میان جمع کثیری از شهروندان محله دخانیات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری جشن محله دخانیات به مناسبت بهره برداری از خانه ورزش شهید سلیمان کلایی و در راستای جشن های میلاد ثامن الحجج (ع) با حضور محمدعلی نوبخت فرماندار شهرستان ساری، شهرام ایرجی، سیدحسین یوسفی، علی عاشقان اعضای محترم شورای شهرداری؛ سید حسین صالحی نیا مشاورعالی و علیرضا حمیدی و علیرضا سعیدی معاونان شهردار،سرهنگ نادری رئیس ورزش زورخانه ای کشوروهمچنین احسان مرادی فر و پیام ایمانی روسای سازمان های فرهنگی و عمران در میان جمع کثیری از شهروندان محله دخانیات برگزار شد.

در این مراسم که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش صلوات خاصه امام رضا علیه السلام آغاز شد؛ محمدعلی نوبخت فرماندار ساری ضمن تبریک ایام دهه کرامت و ولادت امام رضا علیه السلام گفت: از شورای شهر، مجموعه شهرداری و پایگاه مقاومت منطقه دخانیات برای برگزاری این مراسم تشکر می کنم.

وی افزود: من اهل همین محله ام و امروز مفتخرم که از همین منطقه خادم مردم شهرستان ساری هستم.

فرماندار مرکز استان با اشاره به بهره برداری از خانه ورزش شهید سلیمان کلایی، هدف از شکل گیری خانه ورزش محلات را اجرای ورزش همگانی و کاهش بزهکاری عنوان کرد.

نوبخت با بیان اینکه منطقه دخانیات ظرفیت خوبی در حوزه قهرمانی دارد، افزود: افتخار آفرینی شهروندان این محله در رشته های ورزشی و کسب رتبه های متعدد در عرصه ملی و فراملی، بر کسی پوشیده نیست.

وی وظیفه و رسالت دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مدیریتی را فعالیت بی چون و چرا و خدمت به مردم عنوان کرد و ادامه داد: شهروندان ساروی در طول سال‌های پس از انقلاب در همه عرصه ها در خدمت نظام بوده اند و باید با همدلی، وحدت و هم افزایی شرایط برقراری نشاط اجتماعی برای آن ها فراهم شود.

نوبخت همچنین با بیان اینکه کشور در شرایط جراحی اقتصادی قرار دارد، تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که فشار بر روی مردم نباشد و اگر کمتر و بیشتر مردم این فشار را احساس می کنند، شرمنده شما هستیم.
وی در پایان با ابراز امیدواری از استقبال مردم محله دخانیات از خانه ورزش شهید سلیمان کلایی، گفت: توسعه و نشاط اجتماعی و کاهش بزهکاری در گرو بهره مندی شهروندان از فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است.
گفتنی است همخوانی سرود سلام فرمانده توسط حضار، اجرای سرود گروهی، نمایش طنز ، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز به نفرات برتر از دیگر بخش های این مراسم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *