دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

مراسم تودیع و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران

مراسم تکریم مهرداد محمدی و معارفه غلامرضا عبدی به عنوان سرپرست دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

جلسه تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه و ریاست این ستاد در مازندران و برخی مدیران استانی در ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران؛ آیت الله محمدی لائینی در این مراسم ضمن تبریک ولادت امام هادی (ع) و تاکید بر شرکت جانانه در مراسمات دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: از زحمات جناب آقای مهرداد محمدی در سمت دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در طول این سه سال خدمت در این نهاد مهم تقدیر و تشکر داریم.

نماینده، ولی فقیه در مازندران به مشکلات متعدد و مظلومیت نهاد مقدس امر به معروف و نهی از منکر اشاره و اظهار داشت: بخشی از کار‌ها را دبیر ستاد در شرایطی که حتی ساختمان مستقل و یک اتاق کار مناسبی نداشتند انجام دادند که جای تقدیر دارد و آقای غلامرضا عبدی هم تجربیاتی دارند که امیدواریم در این حوزه موفق باشند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران این فریضه را واجب الهی و وظیفه‌ای همگانی توصیف و تصریح کرد: از مجموعه‌های انتظامی، اجتماعی، قضایی، مردمی، اماکن و … که با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همکاری داشته و دارند تشکر می‌کنم.

امام جمعه مرکز مازندران ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه سنگین الهی بر گردن همه ماست و کم گذاشتن و قصور در این زمینه جایز نیست و در نقطه مقابل چنانچه اگر درست کار کنیم، ثواب بالایی دارد.

آیت الله محمدی لائینی خاطر نشان ساخت: اینکه به‌صورت رسمی سرباز و خادم حوزه امر به معروف و نهی از منکر باشیم افتخار است.

گفتنی است در این آئین ضمن تقدیر از زحمات مهرداد محمدی، با صدور حکمی از سوی آیت الله کاظم صدیقی ریاست ستاد کشور، غلامرضا عبدی به عنوان سرپرست دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران منصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *