دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران ورزشی

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران

با حضور سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران و خسرو قمری مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد.

عکاس(آرمان رسول پور) منبع: خزرنما

در این مراسم «علی رجبی» بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران معارفه شد و «عادل عالیشان» که در طول این مدت سرپرستی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران را بر عهده داشت، تکریم شد.

علی رجبی وندچالی که با حکم حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران منصوب شد، طی آئینی با حضور سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و قمری، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان معارفه شد. ‎

در این مراسم سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان در جنگ فرهنگی این روزها یکی‌ از خطوط اصلی این نبرد است.

سلگی، با بیان این که تنها امید دشمن برای غلبه بر کشور در حوزه فرهنگی است که وزارت ورزش می تواند نقش کلیدی در این‌موضوع داشته باشد، افزود: بخش فرهنگی‌ و حراست از جوانان بخش مهمی است که باید به آن توجه و اهتمام ویژه صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه، باور ما این است که ورزشکاران مازندرانی ورزشکاران دینداری هستند، ادامه داد: جوانان ما در اوج نا امنی، پشت این نظام بوده اند که قابل قدردانی و ستایش است.

سلگی از مشارکت ورزشکاران مازندرانی در امور فرهنگی گفت و افزود: قهرمان المپیک در همین ایام عاشورا و تاسوعا در روستای جویبار هیات گرفته بود. این ها افتخارات جوانان این سرزمین هستند. جای حبیبی ها را جوانانی مثل حسن یزدانی ها پر کرده اند که افتخار کشور هستند.

وی با بیان اینکه، خدمت به ورزش مازندران خدمت به ورزش کشور است، افزود: کسی که در این اداره‌کل فعالیت می کند باید معدل ورزش کشور را بالا ببرد، چون بخش عظیمی از مدال های کشور از استان مازندران است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه اولویت ما توجه به جوانان و ورزش است، گفت: خواسته ما این است که در حوزه قهرمان سازی و ورزش همگانی و جوانان تلاش ویژه داشته باشند.

سلگی ادامه داد: جمعیت رو به پیری استان ما نشان می دهد که جزو استان های پیر کشور هستیم و باید برای پیشگیری از این موضوع، توجه ویژه به ورزش همگانی شود.

وی تاکید کرد: استفاده آسان و ارزان از ورزش انتظار ماست که امکان استفاده از اماکن ورزشی و امکانات برای همه گروه ها ارزان باشد.

سلگی با تاکید بر اینکه بسیاری از جوانان که در مناطق محروم هستند باید دیده شوند و به آنها توجه شود، ادامه داد: توزیع عادلانه در روستاهای دور افتاده و توجه یکسان به حوزه ورزش و جوانان باید در اولویت دستگاه ورزش و جوانان مازندران قرار گیرد.

وی به توجه به حوزه جوانان گفت و افزود: ما در مازندران شرایطی خوبی طی سال های گذشته در حوزه جوانان نداشتیم و انتظار داریم شما که در حوزه اجتماعی کار کرده اید، زودتر تحولات ایجاد کنید.

در این مراسم؛ با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و قمری، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، علی رجبی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان معرفی و از تلاش های عادل عالیشان در دوره سرپرستی این اداره کل تقدیر شد.

 در بخشی از حکم وزیر ورزش و جوانان خطاب به رجبی آمده است:

نظر به تعهد و تخصص جناب عالی به موجب این حکم به عنوان ” مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ” منصوب می شوید.

اهتمام در رسیدگی به امور جوانان، هماهنگی و برنامه ریزی برای تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان با دستگاه های مربوطه برای حل مسائل و مشکلات مبتلابه جوانان، نظارت و توجه به توسعه ورزش همگانی، اتخاذ سیاست و تدابیر مقتضی به منظور توسعه و گسترش ورزش بانوان، نظارت دقیق براجرای کلیه پروژه های اجرایی مرتبط با آن اداره کل و وزارت ورزش و جوانان برنامه ریزی، توئسعه و تعمیم ورزش قهرمانی و رسیدگی به امور قهرمانان رشته های ورزشی آن استان، قانون مداری، اجرای متقن قوانین و مقررات مرتبط و شفاف سازی در ساختار نظام مالی و اداری، زمینه سازی به منظور استقرار و تحقق اهداف دولت الکترونیک برای سالم سازی، چابک سازی و کوچک سازی و … از جمله ماموریت هایی است که انتظار می رود با بهره گیری از همه ظرفیت ها در استان و تلاش و تعامل سازنده با مدیران، کارکنان، پیشکسوتان، ورزشکاران، صاحب نظران عرصه فرهنگی و جوانان در راستای سیاست ها و تحقق اهداف دولت مردمی و عدالت محور و برنامه های وزارتخانه نسبت به اجرای آن ها توجه جدی معمول دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *