دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

مراسم وداع با شهدای گمنام در حسینیه عاشقان کربلا ساری

در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) آئین وداع با پیکر مطهر ۱۰ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس با حضور باشکوه مردم انقلابی و شهیدپرور استان مازندران در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار شد.

عکاس(یاسر معافی) منبع: پایگاه خبری بلاغ مازندران

امسال فاطمیه متفاوت در مازندران رقم خورد و حضور شهدای خوشنام بر شور مراسم افزود.

به گزارش فارس، چند روزی شهدای خوشنام مهمان استان مازندران هستند، کاروان شهدا شهر به شهر می‌گردند و این مردن هستند که افتخار حضور در مراسم‌ها سراز پا نمی‌شناسند؛ همانند شب وداع در حسینیه عاشقان کربلا که باحضور پرشور مردم برگزار شد.

از همه مهم‌تر حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در این مراسم بوده که باحضور خود بسیاری از خیال‌ها و نقشه‌های خام دشمنان را نقش بر آب کردند.

همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) آئین وداع با پیکر‌های مطهر شهدای گمنام شب گذشته با حضور پرشور مردم در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار شد.

پیکر این شهدا پس از ورود به مازندران با استقبال پرشور همراه با عشق و ارادت علوی‌تبارها از این آلاله‌های زهرایی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام محمدحسین بهرامی استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با بیان اینکه شهیدان در ولایت محو و ذوب شده بودند، اظهار کرد: شهدایی نظیر حاج قاسم سلیمانی در مکتب فاطمی و حضرت زهرا (س) پرورش یافتند.

وی افزود: شهدا هر آنچه داشتند در راه ولی خدا تقدیم کردند و شهید آرمان علی وردی از جمله آنان است و تمام وجودش مشتعل از عشق ولی خدا بوده است.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: ولایت‌پذیری یکی از ویژگی‌های برتر شهیدان بود و برای انتقال امر امام جان خود را تقدیم کردند.

پیکر‌های پاک و مطهر از ۱۵ آذر وارد استان شد و این کاروان حامل پیکر‌های ۱۰ شهید گمنام است.

عصر شنبه ۲۵ آذر مراسم وداع شهرستانی در شهر‌های میزبان (رامسر، فریدونکنار، بابلسر، آمل، بابل، قائمشهر، ساری، میاندورود و گلوگاه) برگزار و آئین سراسری تشییع شهدای گمنام در روز یکشنبه ۲۶ آذر همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پیکر‌های مطهر شهدای گمنام در شهرستان ساری از میدان ساعت تا میدان امام (ره) تشییع و پس از آن برای برگزاری آئین تشییع و تدفین به شهر‌های رامسر، فریدونکنار، بابلسر، آمل، بابل، قائمشهر، ساری، میاندورود و گلوگاه منتقل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *