دسته‌ها
آرشیو ساری

میزخدمت دستگاههای اجرایی ویژه هفته دولت در ساری

 استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان مازندران که پیش از این میزخدمت را در سفر به مناطق محروم و روستاهای استان برگزار می‌کردند، امروز(جمعه) همزمان با سومین روز هفته دولت در مصلای نمازجمعه ساری، حضور یافته و آماده پاسخگویی به شهروندان هستند.

عکاس(دریافتی)منبع: خزرنمادرگاه روابط عمومی فرمانداری ساری

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت از صبح امروز جمعه ۴۵ نفر از مدیران کل دستگاههای اجرایی و مدیران ستادی استانداری مازندران با حضور در میز خدمت مدیران که در محل مصلای نماز جمعه ساری برپا شد آماده پاسخگویی به مشکلات شهروندان هستند.

این میز خدمت از ساعت هشت صبح فعالیت خود را آغاز کرده است تا در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مردم استان و ارایه خدمات مشاوره‌ای، پاسخگویی و پیگیری مشکلات آنان اقدامات لازم صورت بگیرد. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار مازندران نیز از ساعت ۱۰ صبح در میز خدمت دستگاه‌های اجرایی استان مستقر می‌شوند و پاسخگویی مسایل و مشکلات مردم خواهند بود.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران در حاشیه فعالیت میز خدمت دستگاه های اجرایی استان در ساری به خبرنگار ایرنا گفت: ۴۵ نفر از مدیران کل ادارات استان و مدیران ستادی استانداری حضور دارند.

اسماعیل مهرافزا با بیان این که، این میزخدمت از ساعت هشت صبح امروز شروع به کار کرده و تا ساعت ۱۴ ادامه خواهد داشت، افزود: براساس بازرسی‌های انجام شده شهروندان ساروی با حضور در مصلای نماز جمعه ساری مشکلات خود را با مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در میان گذاشتند.

وی تصریح کرد: پاسخگویی و پیگیری مطالبه‌های اقشار مردم از سوی مسئولان به صورت حضوری باهدف تقویت ارتباط مدیران با مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان از سوی اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران به صورت مستمر در استان ادامه خواهد یافت.

مهرافزا با بیان این که میز خدمت شهرستانی با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی اقدامی جدید و ارزشمندی است که در بسیاری از مراکز اداری، مساجد، مصلاهای نماز جمعه و یا مراکز عمومی توسط دستگاه‌های دولتی برای انجام خدمات بی‌منت و در راستای پاسخگویی و پیگیری دغدغه‌های مردم استان برپا شده است، اضافه کرد:  حدود ۲۴ مدیر کل دستگاه های اجرایی استان و ۲۱ مدیر ستادی استانداری مازندران با حضور در این مکان مطالبات مردمی را دریافت می‌کنند.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران تصریح کرد: بعد از ثبت درخواست‌ها حداکثر به مدت یک ماه با همراهی دستگاه‌های اجرایی به مطالبات مردمی پاسخ داده خواهد شد.

وی گفت: حضور استاندار مازندران بهانه‌ای شد تا مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و ستادی استان با استقرارِ میزخدمت در ادارات شهرستانی و دیدار چهره به چهره به بررسی و در چارچوب قانون به حل و فصل مسائل و مشکلات اقشار مردم بپردازند.

به گفته مهرافزا، در برنامه برپایی میز خدمت مدیران در ساری که وزیر ارتباطات نیز حضور دارند، این فرصت فراهم شده است تا شهروندان مشکلات خود در این حوزه را مستقیما با وزیر مربوطه مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران برنامه سفرهای شهرستانی را با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی به صورت مستمر برگزار می کند که در هر برنامه سفر شهرستانی میزخدمت دستگاهها نیز برپا می شود و در ساری مرکز مازندران این میز خدمت همزمان با هفته دولت برپاشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *