دسته‌ها
آرشیو

نشست خبری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران

مهرداد محمدی در نشست خبری بمناسبت دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر به تشریح ویژه برنامه‌های این ستاد در این دهه پرداخت.

عکاس( ارسالی) منبع : خزرنما


به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با تاکید بر اینکه هدف اصلی قیام امام حسین (ع) برپایی فریضه امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با طاغوت زمان خود بود، عنوان کرد: بر همین اساس ضرورت امر به معروف و نهی از منکر بر کسی پوشیده نیست؛ بنابراین باید کاری کنیم که همه آحاد جامعه پای کار این واجب الهی بیایند.
محمدی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر را دو واجب راهبردی و نظام ساز خواند و خاطرنشان کرد: مقابله با منکرات و دعوت به معروف و نیکی ها، لازمه جامعه اسلامی به جهت رسیدن به تمدن اسلامی است که باید در این راستا یک مطالبه‌گری عمومی شکل گیرد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه مطالبه گری آگاهانه زمینه اصلاح امور در حوزه‌های مختلف را فراهم خواهد کرد، افزود: ستاد با برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی به موضوع آموزش آمرین به معروف و ناهیان از منکر پرداخته و تا کنون دوره‌های آموزش پایه، مهارتی و تخصصی را در دستور کار خود قرار داده است که انتظار می‌رود افراد دغدغه‌مند جهت برخورداری از مطالب دوره‌های آموزشی به صورت رایگان از این محتوا‌ها که در سایت و آپارات ستاد موجود است بهره برداری نمایند.
محمدی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد با رواج بی حجابی و بی عفتی مشروعیت نظام و انقلاب اسلامی را خدشه دار کند، تصریح کرد: تشکل‌های مردمی مرتبط با ستاد اقدامات خوبی در حوزه ترویج حجاب و عفاف در دست اجرا دارند و دولت سیزدهم نیز در صدد است پوشاک مناسب در دسترس خانواده‌ها قرار داده شود.
این مسئول با بیان این مطلب که حجاب و عفاف از نگاه ستاد یک فوریت ضروری و نیازمند توجه جدی و همه جانبه از سوی مسئولان امر است، خاطر نشان ساخت: آنچه در حوزه حجاب و عفاف انتظار داریم آن است که بانوان ما گول ظواهر و فریب دشمن را نخورند و از حریم قدسی خود صیانت کنند.
وی راه اندازی گشت ارشاد مسئولین را از برنامه‌های محوری ستاد عنوان و اظهار کرد: نیروی انتظامی عامل اقتدار در بحث امنیت اجتماعی است و باید یاری رسان نیروی انتظامی در بحث گشت ارشاد و موضوعات مرتبط با امنیت اخلاقی باشیم، البته باید دقت شود تا با اقدام غیر کارشناسی و سلیقه‌ای بهانه به دست معاندین نظام ندهیم.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه تلاش داریم گشت ارشاد به سراغ مسئولین برود تا شاهد بسته شدن روزنه‌های فساد در دستگاه‌های اجرایی باشیم، گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دنبال پیاده سازی گشت ارشاد در جهت پاکسازی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان با هدف رفع روزنه‌های فساد است.
گفتنی است در این نشست از ۵ تشکل احیاگر تخصصی امر به معروف و نهی از منکر که اقدامات موثری در حوزه تخصصی خود در سطح استان داشتند، و همچنین از خبرگزاری فارس سرپرستی مازندران به دلیل اقدامات موثر در حوزه مطالبه گری از مسئولین و راه اندازی پویش‌های مردمی در صفحه” فارس من” این خبرگزاری، تقدیر به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *