دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

نشست خبری “سردار مسلمی” فرمانده سپاه کربلا در آستانه هفته بسیج

نشست خبری سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج در ساری برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانهمحسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

سردار سیاوش مسلمی در نشست خبری به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج با اشاره به نقش بسیج در محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات در مناطق مختلف به مردم اظهار کرد: بسیج گام بلندی را برای آبادانی کشور برداشته است.

وی با اشاره به اینکه اثرات بسیج را همه می‌بینیم چرا که دغدغه‌مند انقلاب است، تصریح کرد: بسیج همیشه پای انقلاب بوده و به عنوان پشتیبان بزرگ در کنار نیروهای دلسوز نظام است.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه اولویت برای ما خدمات‌دهی و خدمت‌رسانی به مردم است، افزود: فرهنگ بسیجی اعتقاد، ولایت‌مداری، خدمت، کار و اطاعت است.

مسلمی با اشاره به چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج ادامه داد: برنامه‌های هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه شروع و تا یکشنبه پنج آذر ادامه دارد

وی شعار محوری هفته بسیج امسال را «بسیج امید ملت ایران» اعلام کرد و گفت: ۱۵ هزار و ۵۲۶ برنامه اجرایی در قالب ۵۹ عنوان در سراسر استان در هفته بسیج اجرا می‌شود.

وی اجرای ۹۰۹ برنامه حوزه گرامیداشت مراسم‌های شهدا، هزار و ۱۳۹ برنامه در حوزه ورزشی، ۲ هزار برنامه با اولویت تولیدات فرهنگی و هنری و پویش‌ها، برپایی ۳۳۴ میز خدمت، ۶۰۱ عنوان برنامه‌ قرآنی، برپایی ۷۰۰ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و علمی فرهنگی و خدمات بسیج، برگزاری ۲ هزار و ۱۲۷ نشست بصیری و روشنگری با اولویت انتخابات، برگزاری ۷۰۰ اردوی جهادی و پیشرفت، دیدار با هزار و ۹۴۳ خانواده شهید و دیدار با هزار و ۲۱۶ خانواده ایثارگر، برگزاری ۴ هزار و ۲۸۶ گشت رضویون برای امنیت پایدار و اجرای ۱۱۵ کاروان شورآفرین بسیج را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج برشمرد.

فرمانده سپاه کربلا اظهار کرد: در هفته بسیج در حوزه عمرانی ۶۵ خانه مسکن محرومان، ۱۰۰ پروژه ساماندهی گلزار شهدا و … با ۳۲۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

مسلمی با اشاره به اینکه در ۶ ماهه نخست امسال ۲ هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه توزیع شده است ادامه داد: در هفته بسیج ۵۰۰ سری جهیزیه به نیازمندان اهدا می‌شود.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت مخابرات برای اجرای فیبر نوری با اعتبار ۳ میلیارد ۸۰۰ میلیارد تومان خبر داد و خاطرنشان کرد: مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ شهرستان بابل با ظرفیت هزار نفر ۲۵ آذرماه با حضور وزیر کشور افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا گفت: یکی از برنامه‌های مهم در هفته بسیج برگزاری رزمایش اقتدار بسیج همزمان با برنامه دختران حاج قاسم در سالن سید رسول حسینی ساری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *