دسته‌ها
آرشیو

نشست خبری سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران

نشست خبری سردار “سیاوش مسلمی” فرمانده سپاه کربلای مازندران به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیاد آباد) منبع: خزرنما

سردار سیاوش مسلمی در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین هفته دفاع مقدس برگزار شد، بر ضرورت و تبیین دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: دفاع مقدس یادآور دلاورمردانی است که در صحنه‌های سخت جانشان را فدای میهن کردند.

به گزارش ایلنا،وی دفاع مقدس را گنجینه بی نهایت معارف دانست و افزود: شعار محوری برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال «ما مقاوم هستیم» است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه روایت شهدا مسکن بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی است، گفت: امروز باید این رسالت را به درستی روایت و به نسل جدید انتقال دهیم.

وی در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان کرد:
عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا تحت عنوان آبروی محله، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی،
برنامه‌های متنوع ورزشی، برپایی میز خدمت و برپایی پیاده‌روی خانوادگی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده به این مناسبت است

مسلمی دیدار با خانواده‌های ۱۰۴۰۰ شهید مازندران را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد که در قالب تیم‌های ساماندهی شده از نهادها، ارگان‌ها، سپاه و بسیج و رزمندگان برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: همچنین برگزاری نشست‌های روشنگری در راستای جهاد تبیین، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، دیدار جمعی از نیروهای مسلح و مدیران اداره‌ها با نماینده ولی فقیه، صبحگاه مشترک و رژه خودرویی نیروهای مسلح، توزیع بسته‌های معیشتی، برپایی نمایشگاه کتاب در ادارات و نواختن زنگ ایثار و مقاومت از دیگر برنامه‌ها است.

مسلمی ادامه داد: دیدار از آسایشگاه شهرستان ساری، یادواره شهدای دانش‌آموزی، عصری با بانوان رزمنده، تجلیل از شهدای خانواده‌های فرهنگی، اجرای برنامه به نیابت رفیق شهیدم، برگزاری کارگاه سواد رسانه‌ای، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و مسابقه علمداران ولایتی از برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: ۲۲۷ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی با ۱۱۹ میلیارد تومان در هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

مسلمی ادامه داد: در حوزه اشتغال‌زایی حدود ۱۰۰ کارگاه و صندوق قرض‌الحسنه با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان آغاز و بهره‌برداری می‌شود.

وی از توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و ادامه داد: ۳ هزار بسته لوازم التحریر و ۱۰۰ وسیله کمک آموزشی توسط بسیج سازندگی در میان نیازمندان استان توزیع ‌می‌شود‌.

مسلمی با بیان اینکه ۱۰۰۰ سری جهیزیه و لوازم زندگی در بین نوعروسان نیازمند استان مازندران توزیع می‌شود، گفت: در این هفته هزار گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

۳۱ شهریورماه سالروز آغاز جنگ تحمیلی هشت ساله از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران تا ۶ مهرماه با عنوان هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *