دسته‌ها
آرشیو ساری

نشست خبری فرماندار ساری به مناسبت هفته دولت

نشست خبری محمدعلی نوبخت فرماندار ساری به مناسبت هفته دولت برگزار شد.

عکاس( زینب ذبیحی) منبع: خزرنما

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دولت برگزار شد با اشاره به اینکه جامعه اسلامی پویا و زنده است و در راه تکامل هیچ‌گاه از حرکت باز نمی‌ایستد، تصریح کرد: نظام اندیشگی شهیدان رجایی و باهنر، جامعه زنده‌ی به دور از رفتارهای نمایشی و تبعیت محض از ولایت بود.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه  به دنبال تغییر، تحول، امیدآفرینی، خدمت و آبادانی به نفع مردم هستیم، گفت: اندیشه انقلابی با بهره‌مندی از عقلانیت و تجربه، ما را به سمت توسعه سوق خواهد داد.

نوبخت با اعلام اینکه فرمانداری شهرستان ساری، نبین و نشنو نیست، تصریح کرد: بنا داریم گوش شنوا و چشم بینای تمام اقشار در ساری باشیم.

مقام عالی دولت در شهرستان ساری با اعلام اینکه 211 پروژه عمرانی، خدماتی در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 557 میلیارد تومان در مرکز استان مازندران به بهره‌برداری خواهد رسید، اظهار کرد: این پروژه‌ها که توسط 23 دستگاه اجرایی و بخش خصوصی به افتتاح خواهد رسید از 212 میلیارد تومان اعتبار ملی، 28میلیاردتومان اعتبار استانی، 68 میلیارد تومان تسهیلات بانکی و 246 میلیارد تومان آورده بخش خصوصی بهره‌مند شده‌اند.

نوبخت با بیان اینکه از پروژه‌های هفته دولت در شهرستان ساری 1051 شغل ایجاد شده‌است، تصریح کرد: 384 واحد مسکن مهر و 7 واحد مسکن محرومان در این هفته در اختیار مالکان قرار داده می‌شود و همچنین کلنگ‌زنی 11 پروژه با اعتبار 323 میلیارد تومان متعلق به مخابرات، آبفا، بسیج سازندگی، کمیته‌امداد و راه و شهرسازی، در هفته دولت انجام خواهد شد.

وی با اعلام اینکه تاکنون  از 2هزار و 235 میلیارد تومان اعتبار سفر ریاست جمهوری 310 میلیارد تومان دریافت شده است، تصریح کرد: اعتبار کمیته برنامه‌ریزی امسال 173 میلیارد تومان برای 318 پروژه در قالب 39 دستگاه اجرایی و با رشدی 20 درصد نسبت به سال گذشته است.

لازم به ذکر است نوبخت فرماندار مرکز استان در پایان نشست خبری هفته دولت از خیر نیکوکار، حاج حسن صفری، خانم فلکی مقدم رتبه 20 کنکور سراسری و همچنین سه جوان مخترع ساروی آقایان ذکریاپور، دکتر حامد ذاکریان و خانم حسینی با اهداء لوح سپاس و هدیه تجلیل بعمل آورد. ‎

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *