دسته‌ها
آرشیو

نشست خبری مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان

نشست خبری موسوی تاکامی، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان به مناسبت هفته دولت در ساری برگزار شد.

عکاس( محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

بزرگترین ترانسفور ماتور قدرت یکپارچه ۳ فاز ایران، همزمان با هفته دولت در مازندران افتتاح می‌شود.

 مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در نشستی خبری با اعلام این مطلب گفت: برای ساخت و راه اندازی این مرکز به ظرفیت ۳۸۵ مگا ولت آمپر در منطقه ناریوران شهرستان بابل، ۷۴ میلیارد تومان هزینه شد.

به گزارش صداوسیما،موسوی تاکامی رفع مشکل افت ولتاژ در شهرستان‌های بابلسر، آمل، محمود آباد، نور، و نوشهر را از مهم‌ترین مزایای بهره برداری این طرح ملی بر شمرد و افزود: با نصب ترانسفورماتور ناریوران بابل و ترانسفورماتور دیگری به ظرفیت ۱۲۸ مگا ولت آمپر در پست رویان، مشکل ضعف ولتاژ غرب مازندران برطرف می‌شود.

وی همچنین از رفع کامل ضعف ولتاژ برق در شهرستان‌های نکا، ساری، قائم شهر، و سوادکوه خبر داد و گفت: به این منظور ترانسفورماتور‌هایی به ظرفیت ۳۱۵ و ۲۰۰ مگا ولت آمپر در مرکز پست شهدای مدافعان حرم ساری نصب شد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران با اشاره به نصب پست ۲۶۳ کیلو واتی به ظرفیت ۳۶۰ مگا ولت در بهشهر از رفع مشکل تامین برق مشترکان شهرستان بهشهر در استان مازندران و بخشی از مشکلات شهرستان‌های بندرترکمن، بندر گز، گرگان و آق قلا در استان گلستان خبر داد.

به گفته موسوی، نصب ۱۵۰۰ مگاولت آمپر ترانسفورماتور در پست‌های فوق توزیع و انتقال و نیز نصب دو واحد نیروگاه پراکنده و افزایش ظرفیت عملیاتی نیروگاه نکا بع ظرفیت ۸۰۰ مگا وات از مهم‌ترین اقدامات این اداره کل برای رفع خاموشی در مازندران بوده است.

یادآور می‌شود همزمان با هفته دولت ۱۲ طرح شرکت برق منطقه‌ای با اعتباری بالغ بر ۹۲۳ میلیارد تومان در مازندران به بهره برداری می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *