دسته‌ها
آرشیو ساری فرهنگی

نمایشگاه تصویر گری « چش سو » در نگارخانه سوره ساری

آثار تصویر گری « مریم فضل الله نژاد» به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در مریم فضل الله نژاد به نمایش در آمد.

عکاس( زینب ذبیحی) منبع: خزرنما


به گزارش روابط عمومی حوزه هنری مازندران نمایشگاه آثار تصویر گری « مریم فضل الله نژاد» به مناسبت سالروز فتح خرمشهر با حضور سمیه قاسمی طوسی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، عربعلی مدیر گروه هنر دانشکده قدسیه ساری و رییس حوزه هنری مازندران در نگارخانه سوره این مرکز گشایش یافت.
فضل الله نژاد در حاشیه این نمایشگاه تصویر گری گفت: «چش سو» ( به معنی نور دیده) با ارائه ۲۰ اثر گرافیکی با تکنیکهای دیجیتالی ( قلم نوری و فتوشاپ ) ، ویژه گرامیداشت مادران، همسران و فرزندان شهدا و برداشتی انتزاعی از تجلی احساسات آنان در مواجهه با شهید به عنوان عضوی از خانواده، انتظار، مشغله و واگویه های آنان می باشد.
وی با ابراز این نکته که آثار یاد شده در قالب یک مجموعه دفاع مقدسی با پی نوشت مازندرانی آماده شده افزود: اصولا در جریان آثار دفاع مقدسی(در اغلب رشته های هنری) از زنان، نقش، کارکرد و جایگاه آنان کمتر صحبت شده و این انگیزه نمایشگاه چش سو بوده است.
این مدرس جوان که تحصیلات کارشناسی ارشد رشته گرافیک و تصویرسازی از دانشگاه تهران و تجربه نمایشگاه های فردی و گروهی دیگر را نیز دارد، افزود: امروزه هنرمندان باید جهت برقراری ارتباط سازنده با مخاطب، سلایق آنان را دانسته و دست به تولید اثر بزنند، و من با همین انگیزه از تکنیک های دیجیتال استفاده کردم چراکه این شیوه ها برای قشر نوجوان و جوان جذاب تر خواهد بود.
شایان ذکر است که آثار ارائه شده در نمایشگاه چش سو محصول تلاش مریم فضل الله نژاد و از تولیدات ویژه مندرج در سند تحول حوزه هنری انقلاب اسلامی مازندران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *