دسته‌ها
آرشیو

افتتاح پروژ‎ه‌های شهرستان ساری در هفته دولت 

همزمان با دومین روز از گرامیداشت هفته دولت؛ ۹۳۵ طرح عمرانی و اقتصادی مازندران با حضور آیت‌الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان، مخبر معاون اول رئیس جمهور و حسینی‌پور استاندار مازندران در بابلسر به بهره‌برداری رسید، گفتنی است 212 پروژه عمرانی هفته دولت در شهرستان ساری همزمان با این مراسم به صورت وبیناری افتتاح و از طرح‌های مخابراتی و ارتباط سیار نیز رونمایی شد. ‎

عکاس(ارسالی) منبع: درگاه اطلاعرسانی روابط عمومی فرماندرای ساری

مراسم گلنگ‌زنی عملیات اجرایی فاضلاب روستای موزی‌بن بخش رودپی جنوبی با حضور علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، نوبخت فرماندار مرکز استان، زارعی و بابایی کارنامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برارزاده مدیرکل آبفا استان برگزار شد. ‎

همچنین مراسم بهره برداری از کارخانه شهاب بتن که با حضور خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، نوبخت فرماندار مرکز استان مازندران و بابایی کارنامی نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

‎ساری برمدارِ وحدت و توسعه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمد علی نوبخت در آئین بهره برداری از کارخانه شهاب بتن که با حضور خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران و بابایی کارنامی نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه با بررسی موانع توسعه راهبرد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌‌های مختلف و اولویت بندی مقتضی گام بلندی را در توسعه و پیشرفت عمرانی و افزایش کیفیت خدمات عمومی در شهرستان ساری برداشته‌ایم، گفت: تقویتِ روح اعتماد در مردم با عملکرد دولت مردمیِ عدالت‌مدار تحقق خواهد یافت.

وی با تاکید بر نگاه فرصت‌محور در دولت مردمی، اظهار کرد: در یک سال گذشته به دنبال بررسی ضرورت‌ها، الویت‌ها و فوریت‌ها در جهت حفظ منافع مردم بوده‌ایم و مرکزیت و محوریت برنامه‌های ما تغییر، تحول، آبادانی و امید آفرینی به نفع مردم و تلاش و کار شبانه روزی بوده است و در این مسیر با برنامه‌ریزی مدون و احصاء مسائل و مشکلات درصدد حل معضلات و شکوفایی هرچه بهتر پروژه‌ها در شهرستان ساری برآمدیم.

گفتنی است در این مراسم و همزمان با دومین روز از هفته دولت، کارخانه شهاب بتن با ظرفیت تولید ۵۰۰ متر مکعب در روز با اعتبار هزینه شده 65میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای۲۰ نفر راه اندازی شد.

همچنین عملیات اجرای طرح جمع آوری فاضلاب در روستای موزی‌بن بخش رودپی جنوبی ساری شامل احداث ۳۲۰۰ متر شبکه فاضلاب جهت برخورداری ۹۰ خانوار با پیش بینی ۳ میلیارد ریال است و همچنین در این آئین شبکه فاضلاب بلوار پاسداران به طول ۱۲۳۰ متر باصرف ۱۳ میلیارد ریال و برخورداری ۲۵۰۰۰ هزار خانوار افتتاح و نیز بوگیر مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب ساری با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال نصب و راه اندازی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *