دسته‌ها
آرشیو فرهنگی

جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران به ریاست آیت الله لائینی

جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و مدیران ارشد برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی روز یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی مازندران در ساری با اشاره به ناآرامی های اخیر کشور اظهارکرد: در مورد مسایلی که پیش آمد دو دیدگاه مطرح شد، اولین دیدگاه با استناد به گزارش های خوفناک مساله را ناشی از مشکلات اجتماعی از جمله درگیری بی رویه نوجوانان و جوانان با فضای مجازی و بازی های رایانه ای می دانست.

به گزارش ایرنا،وی با اشاره به دیدگاه دوم که مساله را کم اهمیت تر از آنچه مطرح شد و قابل حل می داند، افزود: از آنجا که باید حس و انگیزه کار و خدمت را جدی بگیریم باید دیدگاه نخست را مدنظر قرار دهیم، البته شکی نیست که مسئله به این بزرگی نیست چون سردار سلیمانی بارها در سخنانش گفته است ما ملت امام حسین و شهادتیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی مازندران ادامه داد: دشمن با تمامی تجهیزات و توانش به میدان آمده و شاهد هستیم در ١٣ آبان شکستی سخت از سوی مردم خورد، تحلیل اربابان اغتشاشات این است که به سنگ خوردند و این هوشیاری مردم ما را نشان می دهد.

آیت الله محمدی لائینی گفت: تمام جنگ های ترکیبی دشمن کنش نیست بلکه واکنشی است به ضربه های انقلاب اسلامی که در طول این چهار دهه به سیاست های استکبار در منطقه و فراتر از منطقه زده است؛این اغتشاشات تلاش های مذبوحانه است.

وی تاکیدکرد: باید باور داشته باشیم در نهایت پیروز این میدان ما هستیم و البته نباید دشمن را دست کم گرفت و از او غافل شد، اما مردم ما همواره از فطرت خود یعنی باور به انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

امام جمعه ساری تصریح کرد: مشکل بعضا از دشمنان نیست و از دوستان است. اگر مسوولان وظیفه خود را درست انجام دهند کشور آباد شده و دشمن جرات نفوذ نخواهد داشت.در برهه هایی از تاریخ شاهد انحراف مدیران بودیم که دشمن بهترین بهره را از آن شرایط برد، قطعا بدانید که دشمن شکست خواهد خورد و با همان توان ملت ما پیروز همیشگی جنگ نابرابر خواهد بود.

در این شورا همچنین تغییر نام شهر امامزاده عبدالله(ع) شهرستان آمل به “شهر مذهبی امامزاده عبدالله(ع)” مصوب شد که باید روال قانونی آن طی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *